Hallo allemaal....
Ik wil ff jullie ideeen hierover horen.
Eerder spoten we Tosca altijd fanatiek met chemische zooi (frontline) die er tegenwoordig op de markt is.
Dit werkte altijd afdoende. Op een gegeven moment was ik hier eigenlijk niet meer zo over te spreken, aangezien ik het altijd maar een smerige bedoening vond en zijn we over gegaan op vlooienshampoo wat wij ook fijn vinden werken.
Nu wassen we haar eigenlijk vrijwel nooit meer en ik heb (ff afkloppen) al maanden geen vlooi meer gezien.
Als wij op vakantie gaan gaat Tosca altijd naar mijn schoonouders. Het zijn echt schatten van mensen, soms iets te veel .
We waren altijd gewend om haar in te spuiten voordat we op vakantie gingen. Als we terugkwamen was ze altijd netjes vlooivrij, tot 3 jaar terug Ze zat onder de vlooien, de hele rug had ze inmiddels kaal, echt heel sneu. Vanaf toen zijn we dus ook gestopt met spuiten.....
Het jaar erna hebben we haar meegenomen, en afgelopen jaar is alles goed gegaan bij mijn schoonouders.
Nu vraag ik mij af of er toch niet iets te doen is waardoor de kans op vlooien verminderd??
Weet iemand iets? Anders gaan we maar in de hoop dat ze geen vlooien heeft als we terug komen...
wie o wie??????