Groetjes Anita
Moderator: Lizzy
Janet schreef: Geef hem anders een tijdje wat minder. Ongeveer 2/3 van de "normale" hoeveelheid die hij krijgt. Misschien zit hij gewoon vol ???.Vol denk ik niet want hij at de brokken wel gelijk op
Lizzy schreef: Ik denk dat je hem beter kunt laten vasten dan brokken kunt geven.... Hoevaak per dag voer je hem? Misschien moet je met 1 maaltijd terug. En misschien voer je hem toch teveel. En na 1 dagje vasten lust hij waarschijnlijk weer alles wat in zijn bak komt!Hij eet 2 keer per dag 's morgens botten met vlees en 's avonds vlees met groente. Heb hem gister 1 x iets aangeboden daar keek hij naar en ging toen weer verder met waar hij mee bezig was ( de tuin om zeep helpen
Janet schreef: Nou, 8 maanden is niet echt pup meer hoor.Tot welke leeftijd is het een pup dan? Hij is nog lang niet klaar met groeien![]()
alani schreef:Jewel is nu ook ruim 8 maanden en die krijgt nog 3x per dag eten en in mijn ogen is ze ook nog beetje een pup.
Tot welke leeftijd is het een pup dan? Hij is nog lang niet klaar met groeien![]()
Groetjes Anita