Ik lees me onderhand een breuk hier en heb al heel wat opgestoken. Zelf Barf ik niet echt, maar geef eigenlijk al jaren mijn oude foxje een paar keer in de week vlees. Dan weer Rodi Compleet, dan weer hart of pens. Ook wel eens wat groenten of fruit. Eigenlijk vind ik het heel normaal om wat afwisseling in de maaltijd van je hond te brengen. Mijn foxje is een echte alleseter. De fokker adviseerde me ook om haar vanaf het begin vanalles te geven, zodat je niet een hond krijgt die alleen Frolic lust. Verder krijgt ze goeie brokken van Green Heart waar ik heel tevreden over ben.
Zo af en toe krijgen mijn honden ook wel eens een rauw of een gekookt eitje. Dat vinden ze dus echt smullen! Nu was mijn man vanavond bij een theorieles van puppycursus voor onze andere hond en daar werd met klem gezegt je hond geen rauwe eieren te geven omdat daar stoffen inzitten die de hond niet kan afbreken.
Ik dus weer speuren hier, want ik heb toch regelmatig over rauwe eieren gelezen. Kan iemand me misschien even duidelijk maken wat ik hier nou mee moet?