Je kunt in Frankrijk inderdaad prima aan vlees voor de honden komen. Ook botten zijn geen probleem: liggen in de meeste grote supermarkten gewoon in de koeling; hebben zelfs een eigen vak. Zo kan het dus ook.
Twee dagen barfen (of zelfs één hele) brengt voor mij de volgende problemen met zich mee:
1. Ik heb geen keukenmachine (hoewel ik net 1 of ander dingie gevonden heb dat je aan je staafmixer kan hangen, maar of dat ook telt?)
2. Ik weet nul komma nul af van Barfen.
Als ik 'm 's ochtend gewoon brokken geef en 's avonds na ons eten (altijd laat, in Frankrijk/op vakantie nog later) iets "anders", dan maakt dat niet zoveel uit als het een beetje te weinig of niet zo heel erg voedzaam is. Maar 2 dagen ... Sam kan nl. erg vervelend (druk & irritant) worden als 'ie honger heeft. Heb ik zelf ook, trouwens.

En dan blijft nog altijd ons probleem (in dit geval dan) van onze liliputter-koelkast.
Kijk dus wel uit voor varkenvlees daar, want FR is zeker niet Aujeszky-vrij.
Ik heb o.a. hier al erg goed opgelet 8), dus hij krijgt al nooit iets des varkens.
p.s., je kunt hem bij thuiskomst natuurlijk 1 week vers geven en dan twee of drie botten....?
Dat wou ik sowieso al doen.
Sorry voor al dit gedoe, maar ik heb gewoon een "tandsteentrauma". Komt o.a. door onze Poes (in 't verleden), een hondje dat ik ooit bij een DA heb gezien en een hondje van Monique's uitlaatdienst (je weet vast wel welke

). En die situaties wil ik koste wat kost bij Sam voorkomen, is tenslotte beter dan genezen. Minder pijnlijk ook.