nou,
om te beginnen een van de medewerkers weer wat wijzer gemaakt, knulletje (18 jr of zo) was echt super geinteresseerd hoe ik dat nou ging voeren en toen ik zei dat ze verder ook alleen maar vers kregen wilde hij nog meer weten (en t was super druk

)
hij ging zelfs aan de graten voelen of ze idd soepel waren
nou 2,8 kilo visafval rijker, tenminste afval, er zit rondom nog zeker een halve cm vis op de graten, ze snijden daar dus lekker ruim
in stukkies geknipt en een stukje graat met ruim 1 cm vis rondom aan de heren gegeven
Ace is nog steeds (al weer 20 minuten verder nu) aan t kijken wie wie nou op gaat eten, oftewel of t wel eetbaar is
Damien vond het ook eerst niets, maarja als t in je hok ligt en eetbaar lijkt moet je het toch proberen

dus die heeft het op en heeft later ook nog een kopje (ong 100 gr) op
Umi weet dat t eetbaar is, want je hoeft echt niet in de buurt te komen, maar t gaat niet van harte nog, ff testen of het echt wel lekker is zeg maar, alhoewel ik nu eea hoor kraken, dus volgens mij is ze wel lekker bezig
en ook de kat (Goofy) is me eeuwig dankbaar, die heeft ook al lekker genoten van een paar stukjes vis
vanavond krijgen ze ieder (Ace en Damien) 150 gram bij de botten, t spiervlees en door de groentenmix en de rest ligt in zakjes van 150 gram in de vriezer...............