Ik ga eens kijken wat de aanbiedingen zijn in vlees.
Toch blijf ik het eng vinden in die zin van....doe ik het dan wel goed.
Enfin...jullie weten er alles van dus....
Voor een hond van 6 en een hond van 10 kilo.
Kom maar op met een menu

Moderator: Lizzy
pam schreef: linkmiegelHoezo Pam, is dit zo stom dan?![]()
![]()
![]()
Truus schreef:Wanneer je 1 maaltijdje per week maakt (of 2) dan maken die percentages niet echt uit hoor! Pas als je vaker samen gaat stellen, dan moet je aan de percentages gaan denken.
Hoezo Pam, is dit zo stom dan?
Ik vind het altijd zo ingewikkeld met die hoeveelheid procenten enzo.
Ik kan wel van alles in slaan en gaan malen en in bakjes doen, maar dan heb ik het gevoel dat ik maar wat aan zit te rotzooien , vandaar.
Misschien is de vraag niet goed?
Lizzy schreef: (of wou je gelijk fulltime zelf gaan samenstellen?)Dat lijkt me een beetje hoog gegrepen ofschoon ik het wel zou willen hoor.
Truus schreef:welnee meid,ik zat je gewoon te stangen,ik zou het precies zo doen dit is dus 1 van de redenen dat ik cb geef,ben als de dood dat ik iets verkeerd doe of tim te kort/veel geef...dus alleen maar goed dat je het zo doet!
Hoezo Pam, is dit zo stom dan?
Ik vind het altijd zo ingewikkeld met die hoeveelheid procenten enzo.
Ik kan wel van alles in slaan en gaan malen en in bakjes doen, maar dan heb ik het gevoel dat ik maar wat aan zit te rotzooien , vandaar.
Misschien is de vraag niet goed?
pam schreef:Ó.K.
welnee meid,ik zat je gewoon te stangen,ik zou het precies zo doen dit is dus 1 van de redenen dat ik cb geef,ben als de dood dat ik iets verkeerd doe of tim te kort/veel geef...dus alleen maar goed dat je het zo doet!![]()