Maar het probleem is dat mijn malthezer allegisch is en hypoallergeen dieet krijgt(oa energiqie nr 4) hij doet het er goed op

Kan en mag hij nu wat pens door zijn eten hebben???
Of zit daar ook weer iets in wat hij niet mag hebben ???
Moderator: Lizzy
Angelique schreef:Wat ik altijd heb gehoord is dat ananas door het eten kan helpen als de hond zijn eigen ontlasting eet... dat dat dan onaantrekkelijk wordt... daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Meestal wel, in ieder geval veel beter dan de eierkoeken en de schimmelkazen/ananasjes.
Anna Penta schreef:Nee, klopt, dat heb ik ook ter plekke uit mijn duim staan zuigen.
Wat ik altijd heb gehoord is dat ananas door het eten kan helpen als de hond zijn eigen ontlasting eet... dat dat dan onaantrekkelijk wordt... daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Maar pens geven om de hond ervan te weerhouden ontlasting van andere honden te eten, nee, dat helpt volgens mij ook echt niets.
evelyn02 schreef: Ik had pas geleden een pakje diepvriespens van Smuldier maar vond het erg onsmakelijk (erger dan ik pens ken), en ander keer had ik pens van Stawi. Heeft iemand ervaring met diepvriespens? Zo ja welke is de beste? Ik heb wel verse lamspens maar nog geen runderpens. Bovendien is een hele runderpens veel te groot voor mijn kleine honden,die pakjes pens van smuldier stinken echt als de nete
Evelyn