Moderator: Lizzy
Paul_Barte schreef: LOL.....heel normaal en da's eigeelEigeel? Wat typisch! En waar zit dat dan normaal? (dwz voordat het zich over m'n kleren en de bekkies van de honden heeft verspreid)![]()
Lizzy schreef: GatverdammeTja, je moet wat voor je honden over hebben, he!
Het klinkt als mijn honden met duif.....
Sander schreef:In een ei
Eigeel? Wat typisch! En waar zit dat dan normaal? (dwz voordat het zich over m'n kleren en de bekkies van de honden heeft verspreid)
Sander schreef:Het balletje eigeel is de buik van het kuiken,als je het kuiken zou koken zie je dat heel goed dan zie je dat de hele buik uit een eigeelbal bestaat.Als ze een dag of 3 ,4 oud zijn is het weg.
Eigeel? Wat typisch! En waar zit dat dan normaal? (dwz voordat het zich over m'n kleren en de bekkies van de honden heeft verspreid)
sylvia schreef:Okee, duidelijk
Het balletje eigeel is de buik van het kuiken,als je het kuiken zou koken zie je dat heel goed dan zie je dat de hele buik uit een eigeelbal bestaat.Als ze een dag of 3 ,4 oud zijn is het weg.
Dominica schreef: :-XIk weet niet of ik het zou kunnen aaanzien hoe mijn schattjes kuikens opetenIk geloof dat ze eerst levend bevroren worden,... Worden die kuikens levend gevoert??????
202spots schreef:
Ik geloof dat ze eerst levend bevroren worden,
en dan eten de honden ze als lik-ei-sjes toch ???![]()