Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Willemijn
#868301
Hallo,

Ik lees steeds dat mensen knoflook door het eten van de honden doen.
Nu vraag ik me af hoe jullie dat verstrekken. Gewoon een teen in zijn geheel of eerst geperst. In beide gevallen: eten ze het dan ook op?
Kan me voorstellen dat als je perst alles naar de knoflook smaakt en ze dan niet meer eten maar als, m.n. de kleine hond zo'n hele teen zou vinden dan laat zij hem ligeen.
Graag advies.
Door annielaumen
#868334
ik heb een rottweiler van 39 kg
twee keer in de week geef ik een geperst teentje knoflook
dit geef ik dan door de groentemix of door het spiervlees

groetjes annie laumen
Door Laura2004
#868347
Ik doe altijd een paar knoflooktenen door de groentemix, gewoon mee in de keukenmachine, rauw. Ik maak altijd voor een maand en doe daar een stuk of zes tenen in.
Gebruikersavatar
Door pike
#868365
Hier lusten ze géén verse knoflook door de groentemix. Dan laten ze alles staan. Knoflookpoeder lusten ze ook niet, maar doe ik een beetje knoflookgranulaat over het voer dan eten ze alles op  ;)
Door claudia-77
#868436
Ik heb vanmorgen ook weer groenteprut gemaakt en heb daar ook 3 tenen knoflook ingemietert en een pak kwark.
Door flin
#868448
misschien kunnen je ook nog een (bijna kerst)lichtje opdoen door de zoekfunctie alhier te raadplegen?
Door tessa
#868449
Ik had het ook door de groentemix gedaan maar wat een lucht heb je dan elke keer als ik het heb ontdooit moeten de ramen open!!, dus ik geef het niet meer. :P
Door Prince01
#868529
Ik doe ook knoflook door de groentemix, chico die eet Alles wat je der voor schoteld echt ideaal, ik had de groetenmix uit de vriezer gehaald, ze rook het al en maar piepe, ze is verslaafd aan de groentemixie
Door judith1967
#868582
Ik doe 1 x per week 1 teentje door het spiervlees en hier eten ze het gelukkig helemaal op.
Door de pers doe ik de teentjes
Laatst gewijzigd door judith1967 op za 24 nov 2007, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Red_Hunter
#868589
Ben ik net hier aan het kijken en zie ik de topic "knoflook" en bedenk ik me net: "shit net mijn groentenmix gemaakt voor 4 weken, ben ik de knoflook vergeten.
Ik doe het dus ook altijd door de groentenmix, maar nu even vergeten :-[

Groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#868597
Red_Hunter schreef: Ben ik net hier aan het kijken en zie ik de topic "knoflook" en bedenk ik me net: "shit net mijn groentenmix gemaakt voor 4 weken, ben ik de knoflook vergeten.
Ik doe het dus ook altijd door de groentenmix, maar nu even vergeten :-[

Groetjes Trudie
Kan toch alsnog?
Door Boefke
#868718
Boef vindt het niet lekker als ik knoflook geperst zo over zijn eten doe. Ik geef het eigenlijk nauwelijks, maar soms door een mixje van t een of ander.
Door jon
#868885
Hier ook af en toe een teen door de groentemix gepureerd:)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door