hoi allemaal
Ik ben gisteren met mijn pup bijna 16 weken voor de 2e enting naar de HOMEOPATISCHE Dierenarts geweest. Ik dacht dat ik alles goed had uitgezocht. Bij de fokker heeft hij een puppycocktail gehad met hondenziekte, Hcc , parvo en Kennelhoest.
Ik heb gebeld hoe hij tegenover enten stond etc, hij gaf wel aan dat hij enten noodzakelijk vond, ik heb dus duidelijk gezegd dat ik hem alleen geent wilde hebben voor de 3 noodzakelijkste voorlopig en een homeopatisch middel hierbij.
Gister ook nog duidelijk aangeven, hij ging even weg en kwam terug met zijn vloeistof, hij vroeg weet u het al, ik ja pertinent geen weil en kennelhoest.
Kom ik thuis heeft hij dit toch gedaan!!!! Ik vind dit zo onbeschoft en respectloos.
Kennelhoest die heeft hij notabene gekregen bij de fokker en nu weer, hoe schadelijk kan dit zijn??? En in hoeverre is dit verantwoord om deze enting 2 keer te geven bij een pup?
Ook zei hij dat hij vanwege de nosode geen bijwerkingen van de enting zou hebben, ook hier loog hij weer want Nino heeft van half 5 smiddags tot snachts suf op de bank gelegen.
Het gaat mij erom je denkt het goed uit te zoeken en naar een homeopatische arts te gaan, die de dier centraal stelt ipv zijn eigen portemonee, naar deze ga ik dus never nooit meer. Ik ga hem nog wel bellen om dit te zeggen maar goed die man gaat vrolijk verder met zijn praktijken.
Ga dus niet naar Opmeer in Hoek van Holland voor inentingen!!
Ik hoop dat iemand mijn vraag over de kennelhoest kan beantwoorden.
En oja ze vonden de herhalingsprikken nodig na 2 weken!!
Die ent schema's zijn overal anders volgens mij, mijn pup heeft met 7 weken die cocktail gehad en had volgens zijn boekje rond 18 september gemoeten.
Verder lees ik hier met 6-9-12 weken.
Mijn pup is dus geent met 7 en bijna 16 weken. dit had volgens het boekje 14 weken moeten zijn, waarom zit hier zoveel verschil in met het schema van 6-9-12 weken en wat de dierenarts van de fokker er qua tijd tussen laat zitten in mijn geval?
Groetjes Nino