Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#826979
wij aten gisteravond gekookte mosselen.
Liet m'n oudste zoon z'n vork vallen met daaraan een paar mosselen die dus met smaak werden opgegeten door m'n pup.
Kan dit kwaad, mosselen eten?
Hij is er niet ziek van of zo, maar we hadden over en die heb ik weggekiepert maar mogen de honden die dan?
ellen
Door Minna
#826980
Lijkt mij dat het geen kwaad kan. Ik bedoel, als het gekookt is heeft het waarschijnlijk weinig toegevoegde waarde maar zou je het misschien als een tussendoortje/ beloning kunnen doen. Garnalen mogen ook dus zouden mosselen ook wel kunnen...
Door kdecoene
#826997
Hier hebben ze ook al eens de overschot van de mosselen gekregen als tussendoortje. Ik heb ook niets vreemds of anders gemerkt.
Ik denk wel dat  net zoals bij bepaalde mensen,  bepaalde honden allergisch kunnen reageren op schaaldieren. Zoiets weet je maar na het geprobeerd te hebben. Hier dus geen reactie op schaaldieren, volgende keer krijgen ze weer als er over zijn tenminste ;D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#827019
Als mijn man mosselen (ik zelf lust ze niet)eet krijgen ze er ook altijd wel een paar. :)
Door tieneke
#827271
De Nollebakkers zijn er ook gek op  :P
Helaas voor hun blijft het maar bij enkele stuks...de rest is voor ons.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door