Hey gezellig dicht bij mij in de buurt ( woon zelf in Ede

).
Rodi is op zich een goed merk versvlees, maar er word geen natuurlijke calcium gebruikt ( dus geen botten, maar chemische calcium ). Ik zou zelf dus eerder kiezen voor bibi of Carnibest ( geef zelf carnibest ). In Tiel en Otterlo ( allebei dus redelijk dichtbij arnhem ) zijn verkooppunten waar ze carnibest verkopen. Dit is een merk dat dus alleen maar producten die goedgekeurd voor menselijke consumptie zijn gebruiken in hun voer, dus zowel vlees als groenten. Verder maakt carnibest ( bibi geldt trouwens hetzelfde voor ) gebruik van gemalen kippebotten voor de calcium.
Dit zijn dus 2 merken waarover ik het meest positief ben ( heb zelf nooit bibi geprobeert, maar aan de hand van veel gesprekken hier merk ik dat er weinig verschil zit tussen beide merken ). Ik zelf zou dus voor 1 van deze merken kiezen aangezien ze het natuurlijkste zijn, en het dus makkelijker is ( lijkt mij ) om van dit voer over te stappen op zelf samenstellen...
Kijk zelf anders een op deze sites zodat je zelf eens kan kijken wat je het meest aanspreekt
www.bibidiervoeding.nl
of
www.carnibest.nl
Veel succes
groetjes barbara en eidos