laura schreef:
pfffff, ben nog geen expert....
Volgens mij kun je het een keer in de week geven ipv kvv. Volgens mij heb ik dat wel op verschillende plekken gelezen...
Ik weet niet of je de fytomix nu weg kunt laten.
Wat ik begrepen heb ik de fytomix vooral van lammerenmaag inhoud en niet zozeer van volwassen dieren. jouw (qyan ) pens is neem aan van een volwassen dier. Ik heb geen idee of dit overeen komt?
Onze hond moeten e pens echt op de nuchtere maag geven, anders is het haar teveel werk , ze vind t eigenlijk maar niks die taaie troep. Ze vindt t heerlijk ruiken, maar er gaat meestal wel een 5 minuutjes overheen voordat ze daadwerkelijk begint...
Volgens mij zijn vrijwel alle honden er gek op!
hoi laura,
denk wel dat het een vervanging kan zijn voor de fytomix. (als ie het eet, want dat is met qyan maar de vraag)
dit is volgens mij idd pens van een volwassen koe, maar met maaginhoud en alles er nog op en aan.
fytomix is idd maaginhoud van lammeren en de kruidenmix weer van kalf.
dus nu heeft ie koe.
heeft ookal een keer schapenpens gehad, maar dat viel niet echt lekker
ze hebben het daar gelukkig al voor me gesneden en goed verpakt
maar denk dat ik idd gewoon 1x per week een dag inlas als ie het lust.
maar dat ik dan eerst iedere dag een klein beetje naast de carnibest geef om hem te laten wennen, of hem, om zijn darmen rustig te laten wennen.
denk dat als ik als ie het nog nooit gegeten heeft hem op 1 dag ineens 1 of 1,5 kilo zou geven het niet helemaal goed gaat
heb er een beetje uit gelegd voor vanavond, dus ben benieuwd