Aangezien ik het niet zo handig vond om de schapenpensen eerst 3 weken in te vriezen, omdat me dat te veel ruimte in de vriezer inneemt, heb ik maar wat schapenpensen meegenomen van Corine .......
Vanavond was het zo ver, want het duurt toch wel bijna 2 dagen voordat die 6 pensen ontdooid waren.
De dames hebben ieder een stuk van 1,5 kg gekregen, Noël nog wat meer, de jonge teven ieder een stuk van 1 kg en Sheddie 200 gram
Nou NIKS HAP SLIK WEG ................
Bjuly ligt de boel nu nog te bekijken of het niet vanzelf in stukjes uit elkaar valt , en de rest is nu toch zeker al bijna een HALF UUR aan het kauwen ....
Noël stond het ook eerst eens te bekijken, waar hij zou beginnen. Toen ik hem een handje wilde helpen, gromde hij voor het eerst in zijn leven tegen me, wat hem dus een flinke knal voor zijn kop heeft opgeleverd
Toen was het hem weer duidelijk, dat IK de baas ben .......
Volgens mij zijn ze NU nog steeds aan het kauwen .....
Ze vinden het wel lekker, uitgezonderd Bjuly.
Maar goed, die ligt lekker in de wei, dus die is mooi druk met het bewaken van haar pens, alhoewel de anderen er helemaal niet bij kunnen ....
Nu hoop ik alleen, dat ze het straks niet uitkotsen, maar dat zien we dan wel weer ...