Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door oesje
:dog: Het menu van Belle en Damian is als volgt:
Belle kan niet zo heel erg goed tegen rauw vlees dus die krijgt het minste vlees. Dus die krijgt de helft brok en vlees.
Damian is nog een pup en die kan erg goed tegen vlees en die krijgt drie maal per dag 150 gram vlees en 100 gram brokken. 'S avonds wissel ik dit af met vis uit de diepvrie (koolvisfilet enzo) en tonijn (op water) uit blik. Helaas hebben wij geen centjes genoeg voor verse vis, maar dit werkt ook goed. Damian groeit goed en komt ongeveer een kilo per week aan. Vanochtend heb ik een kwarkprutje gemaakt dat ze vanmiddag krijgen dit. Hiet ziet een pond kwark  met alle fruit en groenten dat ik in huis had. Frut en groenten uiteraard gepureerd met de staafmixer. Doei
Door Angelique
Hoi Manuela,

De vis die je voert heeft betrekkelijk weinig voedingswaarde. Daarbij bevat tonijn redelijk wat kwik waardoor het leuk is voor een keertje maar niet voor regelmatig. Vis voerje hooguit zo'n 2 x per week.
Verse vis is best prijzig, maar als je een markt in de buurt hebt kun je voor de prijs van koolvisfilet ook wel wat veel voedzamer verse sardines en of wijting krijgen. Ook kun je op de markt vaak voor weinig en soms voor niks zalmkoppen of andere viskoppen scoren. Grote koppen moet je vaak betalen omdat men daar nog soep van maakt, maar b.v. scholkoppies of wijting kun je in de meeste gevallen wel zo meenemen.
Door oesje
[quote="oesje"]
:dog: Het menu van Belle en Damian is als volgt:
Belle kan niet zo heel erg goed tegen rauw vlees dus die krijgt het minste vlees. Dus die krijgt de helft brok en vlees.
Damian is nog een pup en die kan erg goed tegen vlees en die krijgt drie maal per dag 150 gram vlees en 100 gram brokken. 'S avonds wissel ik dit af met vis uit de diepvries (koolvisfilet enzo) en tonijn (op water) uit blik. Helaas hebben wij geen centjes genoeg voor verse vis, maar dit werkt ook goed. Damian groeit goed en komt ongeveer een kilo per week aan. Vanochtend heb ik een kwarkprutje gemaakt dat ze vanmiddag krijgen dit. Hier zit een pond kwark met alle fruit en groenten dat ik in huis had. Fruit en groenten uiteraard gepureerd met de staafmixer.
[/quote]
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door