Moderator: Lizzy
balupa schreef: Ik heb hier nog gratis af te halen Stawi pens 1 doos.???Ooh, en waar woon je dan?
Ollie schreef:
???Ooh, en waar woon je dan?
Ollie schreef: In Haulerwijk kun je bij frisia (kippenslachterij) voor 1 euro per kilo kippennekjes, levers, maagjes, en hartjes kopen. Mischien wel leuk om te weten dacht ik zo! En daar hebben ze vast en zeker ook kippenvleugels, alleen weet ik de daar de prijs niet van. En donderdags is het hier in Oosterwolde markt, en bij die poelier betaal ik voor 4 kilo kippengehakt 2,50.Bedankt voor de tip, ik zal hier ook eens op de markt kijken. Waar ligt Oosterwolde ongeveer? Met die kippennekken en zo zit ik weer met het maalprobleem, ik vond dit gehakt wel een goede oplossing.
harns49 schreef:Oosterwolde ligt vlakbij Appelscha en Haulerwijk, zegt je dat iets? De kippennekken knippen we in hapklarebrokken met een snoeischaar. Want ik durf ze zo niet te geven, omdat ze, ze hier zo heel inslikken.
Bedankt voor de tip, ik zal hier ook eens op de markt kijken. Waar ligt Oosterwolde ongeveer? Met die kippennekken en zo zit ik weer met het maalprobleem, ik vond dit gehakt wel een goede oplossing.