Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door CaneFerro
#759524
Ik kan makkelijk aan varkensstrot raken. Mag ik dat hem geven? Omdat ik weet dat rundsstrot mag, maar kan ik niet krijken. Varkens dus wel.
Heeft iemand enig idee hoeveel zo een ding weegt? enne die hoef ik toch niet te versnijden he?  ::)
Want ik moet wel nog even wennen aan het versnijden van zo een zaken, gister lukte het me toch aardig om een runderhart in stukken te snijden  :D
Door CaneFerro
#759533
ik dacht al dat varken niet mocht, maar ik weet iemand die het toch geeft... jammer, want aan strot van andere dieren kan ik niet makkelijk geraken. Of is strot nu ook weer niet zo noodzakelijk?
Niet op letten van mijn kant komen er waarschijnlijk nog duizenden vragen...  :)
Door Femke
#759539
CaneFerro schreef: ik dacht al dat varken niet mocht, maar ik weet iemand die het toch geeft... jammer, want aan strot van andere dieren kan ik niet makkelijk geraken. Of is strot nu ook weer niet zo noodzakelijk?
Niet op letten van mijn kant komen er waarschijnlijk nog duizenden vragen...  :)
tja ik ken ook wel mensen die varken geven, sommige al jaren en jaren en het gaat altijd goed.
Ik durf het niet aan, want je hebt maar 1 garantie als je hond met Aujeszki besmet raakt en dat is dat hij dood gaat.
Verder zijn er zooooooveel andere diersoorten te verkrijgen dat ik varken niet nodig vind.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door