is echt interessant te zien zeg. Ik geef Poncho helemaal vers/barf (al weken), Bambi en Kit nog niet elke dag maar wel steeds meer. Ik merk het volgende:
- Poncho kan een echt wolfje zijn. Ze eet graag verse stukken vlees of hart. Vandaag haar eerste hele vis (ik meen schelvis, helaas waren de ingewanden eruit ontdekte ik). Nou ze had het meteen door hoor: kraak, knak, daar ging de kop. Helemaal opgegeten, ZONDER aanwijzingen mijnerzijds
- Bambi eet ook graag vlees, kost d'r wat moeite om een lap weg te werken, dat gaat van slikslikslik, WAP alles er weer uit, kauwkauwslik. Uiteindelijk verdwijnt het allemaal. Vandaag ook een hele vis gekregen maar dat ging niet hoor. Normaal is ze dol op vis, maar wat ze nou met een echte vis aanmoet... Heb haar proberen te helpen maar ze likte hooguit wat aan de binnenkant. Denk dat dat niks wordt met de combi Bambi+hele vis. Heb de vis helaas moeten weggooien, het was de laatste versheidsdag en hij lag al een uurtje of 2 buiten de koelkast. Weinig wolvenbloed
- Kit lust geen vis, niet rauw en niet gekookt. Behalve uit blik in olie. Dan is ze er dol op. Ik geef Kit geen vis meer, ze vindt het gewoon duidelijk niet lekker. Vlees lust ze wel graag.
Nou, en zo heeft elke hond toch weer z'n voorkeuren. Conclusie: vlees & aanverwante zaken gaat d'rin als koek, vis daarentegen ligt wat gevoeliger (ik heb hier twee uitersten: een die een hele vis probleemloos wegwerkt en 1 die er niets van moet hebben).
Zijn er meer honden die pertinent niet van vis houden?