Ik ben nieuw op dit board en ben erg geintresseerd in jullie voedingsmethode omdat ik een American Bulldog pup heb die ik graag groot wil brengen met barf.
Ik weet er nog niets vanaf maar het idee (terug naar het oorspronkelijke voedsel van de hond) spreekt mij enorm aan.
Om te beginnen moet ik even zeggen dat ik doordeweeks niet al te veel tijd heb om mij uitgebreid met het bereiden van de maaltijden, bezig te houden.
In het weekend wel uiteraard.
Nu vroeg ik mij af of ik niet 1x per week (maand) barf kon bereiden voor 7 (31) dagen en dan invriezen, vervolgens iedere dag een maaltijd te gebruiken om zodoende zaterdag weer een nieuwe lading te maken

Ikweet niet of dit mogenlijk is mbt het feit of je bijv sommige ingredienten wel goed kan invriezen zoals vis en ei etc.
Of bijv. alle voedingsstoffen dan nog wel aanwezig zijn.
Als het wel kan dan lijkt het mij een ideale oplossing voor mijn tijdschaarste.
Ook vroeg ik mij af of er niet een standaard recept bestaat waar alles inzit (ik denk dat je het dan wel heel groot moet aanmaken, bijv. voor een hele maand ofzo?)
Via mijn beroep kan ik redelijk aan de ingredienten komen die met vlees te maken hebben, ik werk namelijk in een slachterij

Ook is mij nog niet duidelijk hoe ik ingredienten als olien en bijv. zeewier moet doseren (alle toevoegingen buiten het standaard verhaal).
Een hoop vragen, maarja dat heb je als je nog van niets weet ???
alvast bedankt