Ik las dus over rauwe vis. Net even bij a.h. gekeken en vond kabeljauwfilet, meerval, maatjesharing en gerookte makreel. Ik vraag me af of je alle vis rauw mag geven, zoals de witvisfilets enz. En hele sardines en ansjovis, kun je die ongezouten bij de vishandel kopen? Ga ik straks maar even langs. Ik denk ook dat makreel niet gerookt moet zijn?
Verder: is er een reden om granen zoals 7-koren vlokken niet met vlees te mengen? Het lijkt mij handig om 1 grote pan te maken met alles erdoor.
Verder biologische runderlappen bij a.h. gekocht. Was helaas niet veel eco-keus. Zag wel vlees van het Ierse Greenfields. Klinkt ook alsof deze dieren een redelijk leven hebben gehad maar wist dit niet zeker. Zal hier wel de servicelijn van a.h. over bellen. Of weet iemand hier iets van? Wel makkelijk dat ik het ook voorverpakt bij a.h. kan kopen.
En nu heb ik versvlees uit de diepvries gehaald voor vanavond. Maar eigenlijk heb ik zin om de runderlappen te geven. Maar ik moet nog 1 nachtje slapen daarvoor.