Brasso staat nu een week of 8 op de Carnibest en hij doet het er geweldig op.
Maar ik ben aangestoken door jullie Barf-enthousiasme en wil graag een aantal maaltijden per week zelf gaan maken.
Hij krijgt nu 8x per week een Carnibest maaltijd, 2x per week als ontbijt een granenmaaltijd(JdBL), 1x per week vis met groentenmix en nog 3x brokken.
De brokkenmaaltijden wil ik vervangen door zelf samengestelde maaltijden. Ik heb de afgelopen tijd wat experimenten uitgevoerd en Brasso eet wel groentemix en organen en vlees e.d. als het hele kleine stukjes zijn. Maar zelf een heel bot met vlees eraan eten vindt hij helemaal niks.
Mijn poelier ging heel bedenkelijk kijken toen ik vroeg of ik de kippenvleugels ook gemalen kon krijgen met bot en al, dat lukt dus niet.
- Is er een mogelijkheid om zelf kippenvleugels en zachte lamsbotten gemalen te krijgen (wat ik met een zoekopdracht aan verhalen vond over vleesmolens maakt mij nog niet zo blij)
- Zijn er adressen (regio flevopolder) waar je gemalen botten met vlees kunt kopen (bijvoorbeeld in Ermelo?)
-Is het erg als ik in die 3 maaltijden per week geen bot verwerk (heb ik alleen een probleem als ik over ijverig wordt en steeds meer zelf wil klaarmaken)
Of hebben jullie nog andere tips
Sandra