Moderator: Lizzy
Ollie schreef: Het is jammer, maar hier is het dus echt niet vertrouwd, om ze de kippennkjes heel te geven! Onze pup presteerde het zelfs een kalfsrib uiteinde, helemaal door te slikken, en dat ding was 21 cm lang! En het puppie was zelf 30 cm lang, nou dat was dus wel even schrikken!Kan me voorstellen dat je je dan rot schrikt!! Heb je het al eens geprobeerd door ze vast te houden zodat ze wel moeten kauwen? (wel ff opletten voor de vingers wnat Yorick dacht de mijne even mee te verorberen ) Een nekje is makkelijker vast te houden dan een vleugel en als je het toch te eng vind verder doen als je bezig bent hé, in stukjes knippen of malen dan hebben ze toch een lekker dessertje!
Yorick schreef:Ik heb ze inderdaad al eens vast gehouden, maar die dingen zijn zo vreselijk glibberig, dat ik er geen grip op heb! En daar komt dan nog bij, wij zijn met z'n 2en en dan met 4 bulletjes dat werkt dus niet! Maar goed het in stukjes knippen, is dan wel de juiste oplossing!
Kan me voorstellen dat je je dan rot schrikt!! Heb je het al eens geprobeerd door ze vast te houden zodat ze wel moeten kauwen? (wel ff opletten voor de vingers wnat Yorick dacht de mijne even mee te verorberen ) Een nekje is makkelijker vast te houden dan een vleugel en als je het toch te eng vind verder doen als je bezig bent hé, in stukjes knippen of malen dan hebben ze toch een lekker dessertje!