Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door silver
#698914
Hallo,

Ik geef mijn galgo sinds een aantal weken kvv omdat hij zijn brokken liet staan.
Nu heeft hij deze week erge buikpijn gehad en koort 39,7.
Hij had geen diaree.
Bij de DA heeft hij pijnstilling gehad en een pasta voor zijn darmen. Nu gaat het alweer een stuk beter.

Ook verliest hij veel meer haren.

Zou dit door het kvv kunnen komen???

Groeten Eliza
Door 202Spots
#698993
Wanneer hij al 'n paar weken KVV eet....en niet eerder last heeft gehad,dan lijkt het me toch dat er 'n andere reden voor de buikpijn geweest is.

De haar verlies kan misschien van ontreiniging zijn of gewoon de temperaturewisseling ?
Door Mevroi Kruim
#699033
Lijkt me idd heel sterk dat hij nu ineens problemen met de kvv zou krijgen. Waarschijnlijk een virus, dat hebben wij mensen tenslotte ook wel eens zonder dat het aan ons eten ligt.
Stevig verharen hoor ik wel vaker van honden die overgaan op vers, is een soort ontgiftingsreactie volgens mij. De vacht die terugkomt is meestal aanzienlijk mooier en glanzender en voller.
Door tieneke
#699069
Lijkt me ook niet door de kvv te komen maar eerder door een virus.
Door Fynn
#699641
het zal wel een virusje zijn ik heb al van veel andere honde eigenaars dezelfde klachten gehoord.
Onze reu Fynn heeft ook al een paar dagen wat dunnere ontlasting ik geef hemtoch gewoon zijn Bibi en kalfskopvlees want hij houd het best lang binnen dus haald toch zijn voedingsstoffen eruit.Voor de rest is hij heel levendig en beweegt hij goed .

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door