Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Melody
#696335
Ik ben vandaag langs een kippenpoelier geweest en heb de volgende prijzen meegekregen, ben benieuwd wat de kenners ervan vinden, ik denk dat het niet te duur is iig ! Konijn is wel een de dure kant denk ik. Hij ging proberen no wel wat aan de prijs te doen als ik veel ging afnemen.

kippennekken 1,50 per kilo
bouten 1,60 per kilo
organan 2,00 per kilo
vleugels 1,60 per kilo
karkassen 0,25 per kilo
rode filet 1,00 per kilo
konijn 6,00 per kilo
Gebruikersavatar
Door *Monique
#696339
Melody schreef: Ik ben vandaag langs een kippenpoelier geweest en heb de volgende prijzen meegekregen, ben benieuwd wat de kenners ervan vinden, ik denk dat het niet te duur is iig ! Konijn is wel een de dure kant denk ik. Hij ging proberen no wel wat aan de prijs te doen als ik veel ging afnemen.

kippennekken 1,50 per kilo
bouten 1,60 per kilo
organan 2,00 per kilo
vleugels 1,60 per kilo
karkassen 0,25 per kilo
rode filet 1,00 per kilo
konijn 6,00 per kilo
6 euro voor konijn vind ik ook te duur. De rest lijkt me aantrekkelijk. Maar kan natuurlijk altijd goedkoper...... ;)
Wat is rode filet??
Door Melody
#696345
Ja goedkoper is beter natuurlijk  ;) daarom heb ik het er maar even opgezet. Rode filet is stukjes kipfilet vermoed ik of misschien wel wat vlees van de kipkarkassen. Zal dat nog even goed na moeten vragen.
Gebruikersavatar
Door pike
#696521
Deze prijzen zijn heel aardig. Alleen de kippenekken zijn bij mij goedkoper (1 euro de kilo) en het konijn (5 euro, soms 5,50 de kilo). Konijn is dan met kop en organen zitten er ook nog in.
Van rode filet heb ik ook nog niet eerder gehoord.
En het is vast wel ergens goedkoper te krijgen, maar op heel veel plaatsen is het heel veel duurder!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door