Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Melody
#690781
Nou vanochtend hebben mijn hondjes voor het eerst kippenekken gehad, wat was dat leuk om te zien het was echt zo op ! Eindelijk het begin gemaakt !!  ;D
Door Happy Tail
#690965
geweldig toch dat een hond dan kan genieten van zijn maaltijd ipv die droge brokken maar naar binnen te werken.
het genieten is soms maar erg kort hier hoor, maar wat ik ook zo leuk vind, is na een maaltijd met veel moeilijk kluifwerk, zoals een lamskop, ze ook echt haar bek gaat lopen poetsen aan de bank en haar tafelkleed.
Door El_Kato
#691148
:D Sinds wij overgegaan zijn naar vers vlees staan ze helemaal te trillen als we het aan het klaarmaken zijn. Heb ik ze nooit zien doen toen we nog brok gaven.....
Gebruikersavatar
Door Dian
#691554
Das echt genieten. Sinds Rakker KVV en een aantal barf-maaltijden krijgt maakt hij me 's morgens wakker  ;D Heel voorzichtig krijg ik dan een likje en als ik niet reageer nog een en nog een .... Tot ik overeind kom. Dan moet meneer naar de keuken om te eten  ;) Toen hij nog brokken kreeg vrat hij drie dagen helemaal niet en nu ..... Hij blij en ik blij  ;)
Door Golum
#692823
Ik vind t ook superleuk om te zien, Gollum gaat allemaal gekke bokkesprongetjes maken wanneer ik met r bak aankom  ;D
En ze vind t ook errrug moeilijk om netjes te blijven zitten tot de bak op de grond staat, zo komisch, ze zit dan echt op r kontje te wippen  :D
Door judith1967
#693062
Ik had de laatste keer het eten in de huiskamer neergezet(om te ontdooien,in de keuken is het toch wat kouder dan in de huiskamer),word ik 'snachts wakker van Cairo die staat te janken naast mij.Dus ik Marko; Cairo staat te janken,hij zal wel naar buiten moeten.Marko s'nachts dus naar buiten,komt ie terug nou hij deed maar 1 klein plasje.
Staat Cairo dus kwispelstaartend in de huiskamer naast zijn voerbak. ;D ;D ;D

Hij had wss gewoon trek gekregen van dat vlees wat lag te ontdooien. ;D ;D
In de maling genomen door je iegen hond :D :D :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door