Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jantjehermien
#672796
Ik heb 2 adresjes waar ik gratis viskoppen kan krijgen.Dat is natuurlijk prachtig als je 3 grote honden hebt.Bij de ene krijg ik zalmkoppen en schelviskoppen.En bij de ander alleen schelviskoppen.Vorige week voor het eerst de schelvis gegeven.Twee eten het graag de derde eerst met lange tanden eet het wel voorzichtig op.Vorige week lekker achter de pc begint me dr een te kokhalzen... :PDe hele portie vis naast me op de grond.Nou ja dat gebeurt wel eens vaker.Vandaag weer een poging allebei de schrokops aan de kots... :'( :'(Kan ik nu de koppen beter door de gehaktmolen halen?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#672837
jantjehermien schreef: Ik heb 2 adresjes waar ik gratis viskoppen kan krijgen.Dat is natuurlijk prachtig als je 3 grote honden hebt.Bij de ene krijg ik zalmkoppen en schelviskoppen.En bij de ander alleen schelviskoppen.Vorige week voor het eerst de schelvis gegeven.Twee eten het graag de derde eerst met lange tanden eet het wel voorzichtig op.Vorige week lekker achter de pc begint me dr een te kokhalzen... :PDe hele portie vis naast me op de grond.Nou ja dat gebeurt wel eens vaker.Vandaag weer een poging allebei de schrokops aan de kots... :'( :'(Kan ik nu de koppen beter door de gehaktmolen halen?
Vienna heeft in het begin wel vis gegeten maar nu niet meer. Haring, zalm, forel en sardien wel in stukjes maar niet in zijn geheel. Misschien later weer eens proberen. Ik weet trouwens ook niet of schelvis misschien "te zwaar" valt.
Ik heb nu de zalmkop voor Vienna in de vleesmolen gedaan en dan eet ze het wel.
Ze is al bijna 10 jaar dus daar ga ik zelf ook niet meer teveel aan sleutelen....
Door jantjehermien
#672845
De zalmkoppen geven geen problemen en hebben ze ook al vaker gehad.Zelf denk ik dat het misschien door het schrokken komt en die schelviskoppen zijn natuurlijk niet zo groot als een zalmkop daar kauwen ze iets beter op.Als ze gemalen worden denk ik zo dat ze ze beter opnemen misschien,Wie heeft hier ervaring mee???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door