Moderator: Lizzy
Ollie schreef: ???29 keer bekeken?????? En niemand die mij een antwoord wil of kan geven??? ???Dan zal ik de 30e wel zijn
Lupa schreef: tuurlijk, maar voor me is het erg laat nu, heb gewerkt;DHoi Lupa
je moet uitzoeken de persentages.
je honden eeten 450gr kant en klaar versvlees.
ik zou personelijk meer geven als je zelf bereid.
je kan alles door elkaar geven miets de verhoudingen een beetje kloppen.
voor 1 a 2 keer in de week is het niet zo belangrijk omdat je al gebalanseerd eten geeft.
maar help me even op weg, wat eten je honden nu en wat wegen ze ?
maar meestal mix ik niet vis met vlees.
Lupa schreef: ik zou alles wegen en even de verhoudingen in de gaten houden.Oh, ik dacht dat je bijv kippennekjes en gehakt en levertjes samen in 1 maaltijd moest doen zodat ze van alles wat binnen krijgen! ??? Dus ik kan ook gewoon s'morgens compleet en s'avonds alleen riblappen geven??
dan kijkje voor hoe lang je hebt, de riblap zou ik appart geven als er veel vlees aan hangt zou ik daarmee een maltijd vervangen, dus bv smorgens vlees en smiddags riblap
Lupa schreef: omdat je al carnibest geeft hoeft het niet altijd kompleet te zijn mits je dat maar bv maximaal 2 keer per week doet.Die riblappen die ik bedoel is gewoon magere runder riblappen! Ik voer geen botten, omdat ik dat niet vertrouw met onze bullen! Alleen kippennekjes in stukjes geknipt! ;Dhahahaha, ik begrijp er nou helemaal niks meer van BLOND HE!
Ik geef mijn honden 2 keer per week botten, dat kan varieren van riblap tot recreatie bot tot kipkarkas.
Hoeveel kilo hebje van de afzonderlijk ingredienten?
Lupa schreef: als je compleet voert, is het niet erg om bv smiddags als beloning bv een kipnek te geven of al eten bij de compleet voer .;DIk ben wel eruuuug lastig, maar kippennekjes is toch 50% bot 50% vlees??? Of hoe zit dat nou precies?