Morgen krijgt ze weer eendennek, ik ben benieuwd hoe ze er nu op gaat reageren. Ze eet eigelijk vooral kipproducten tot nu toe ( naast haar KVV ). Ik heb ook fazant geprobeerd, maar dat mocht ik in mijn haar smeren

Moderator: Lizzy
aussie schreef: Hoe reageren jullie honden als ze iets nieuws krijgen ? Gisteren kreeg Indy voor het eerst eendennekken, ze ging er eerst aan likken, toen begraven onder een stapel herfstbladeren. Ik heb toen mijn bejaarde Groenendaeler even naar buiten gelaten voor een plas in de tuin ( ze moet iedere 2 uur plassen ) en meteen gebruik gemaakt van "voernijd"Toen Kay haar eerste forel kreeg, wist ze niet wat ze hier mee moets, dus plas je er over heen (beetje, hoorTessa haalt het niet in haar hoofd om aan iets van BARF te komen, dat vind ze maar vies, dus ik hoef niet bang te zijn voor gevechten. Indy is als een gek die nekken op gaan graven en heeft ze uiteindelijk opgegeten. Vandaag precies hetzelfde met de runderstrot die ze voor het eerst kreeg, daar heeft ze ook vreselijk mee lopen teuten. Voor de liefhebbers zijn er foto's te zien in haar weblog : http://aussieindy.punt.nl/
Morgen krijgt ze weer eendennek, ik ben benieuwd hoe ze er nu op gaat reageren. Ze eet eigelijk vooral kipproducten tot nu toe ( naast haar KVV ). Ik heb ook fazant geprobeerd, maar dat mocht ik in mijn haar smerenMaar ik heb begrepen dat meer honden geen fazant lusten.
-Saskia- schreef: Ze reageren hier allemaal hetzelfde op iets nieuws: *snuffelhapkauwweg*Yep, hier ook zo.![]()
tiny schreef:Leuk om te horen dat andere honden ook zo reageren. Morgen krijgen ze bij mij voor de eerste keer eendenborstfilet. (was in de reklame) Jou hond bergt het op onder een stapel bladeren. Ik moet het verstoppen in de koelkast. Mijn ega verklaart mij compleet voor gek als het ziet wat mijn hondjes eten. Alsof het elke dag kerst is... 8)