Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door chrisje
#664788
Nu heeft blijkbaar de DA bij de fokker twee maal de puppyenting Nobivac gegeven in plaats van de andere enting.
Dus heeft hij één enting (de puppyenting) te veel gekregen.
Kan dit voor ons hondje nadelige gevolgen hebben?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#664802
Schrijf eens op wat je hond nu exact heeft gehad, want hier krijgt eigen pup ook 2 x DP (en dat is dan 1 x ipv de kleine coctail) en met 12 weken de grote coctail.
Door chrisje
#664805
Angelique schreef: Schrijf eens op wat je hond nu exact heeft gehad, want hier krijgt eigen pup ook 2 x DP (en dat is dan 1 x ipv de kleine coctail) en met 12 weken de grote coctail.
oK? hier komt het.

Hij is geboren op 28 augustus 2006
Nobivac puppy DHP (intervet) => 11/10/06
Nobivac puppy DHP (intervet) => 2/11/06
Nobivac Lepto => 20/11/06
Nobivac DHP => 20/11/06
Door chrisje
#664950
Angelique schreef: Schrijf eens op wat je hond nu exact heeft gehad, want hier krijgt eigen pup ook 2 x DP (en dat is dan 1 x ipv de kleine coctail) en met 12 weken de grote coctail.
Kan je me misschien ook vertellen waarom men dit doet? Is de puppyenting even goed en beschermt hij dan ook voldoende?
Dus dan krijgt men geen kleine coctail meer, maar geeft men op 12 weken dan de grote coctail?
Door chrisje
#665066
chrisje schreef: oK? hier komt het.

Hij is geboren op 28 augustus 2006
Nobivac puppy DHP (intervet) => 11/10/06
Nobivac puppy DHP (intervet) => 2/11/06
Nobivac Lepto => 20/11/06
Nobivac DHP => 20/11/06

Nog even een vraagje:
dient men de lepto bij een pup nog eens na drie weken te herhalen?
Of is één maal voldoende?
Volgens mijn eigen DA dient Fonzke nu nog de grote coctail te krijgen (binnen drie weken, dan is hij 15 weken), en de DA van bij de fokker zegt alleen nog maar de Parvo, omdat hij de puppyenting in plaats van de kleine coctail heeft gegeven..
Laatst gewijzigd door chrisje op di 21 nov 2006, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#665104
Huh, volgens mij heeft hij drie keer de pupenting gegeven, een keer met lepto erbij.
En wat dan met de hepatitis?
Ik zou in elk geval een keer de grote cocktail doen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door