Sinds april is Rico, Hollandse Herder, bijna volledig aan het barfen. Dit gaat super, hij lust haast alles (alleen geen zalmkop) en het eten en verteren gaat prima

. Bella, Engelse bulldog, krijgt vanaf die tijd voornamelijk Carnibest Eend + rijst, omdat ik uit moest zoeken waar ze allergisch voor was (volgens mij brokken, want elke nieuwe dier/eiwitsoort die ik invoer gaat tot nu toe goed, ben nu kip aan het introduceren). Bella eet af en toe barf, eendennekken, vleugels, paardenbiefstuk, runderpens/vlees en geiten en lamsvlees. Het probleem bij haar is echter dat ze erg gulzig is dus als het in een keer in te slikken is doet ze dit ook

Nu sla ik de nekken en vleugels altijd plat, en dan gaat het wel. Vasthouden is ook geen optie want dan wordt ze nog hebberiger. Als ik een karkas geef die groot genoeg is dat ze 'm niet in een keer in kan slikken, kauwt ze er wel op, maar probeert het tegelijkertijd toch in te slikken, kotst het vervolgens met veel slijm uit, slijmdraden overal en probeert het weer opnieuw

Het lukt haar dus niet om de botten zelf te eten. Vorige week had ik echter een stuk geitenribben, kort stukjes aan een groot, hard stuk vast (weet niet hoe anders te omschrijven) en daar knaagt ze dan wel stukjes vanaf. Ik weet niet of het door haar gekke Bull-gebitje komt, maar ik weet dat er meer Bull-eigenaren op BP zitten, dus misschien weet iemand hoe ik Bell toch wat meer kan laten barfen?