Ze willen alleen maar vreten uit een potje (of in mijn geval uit een wit plastic zakje met een geel etiketje erop). Zo niet, dan barfen ze letterlijk alles weer uit.
Vorige week wilde ik ze eens verwennen met een lekker stukje meloen en wat sperciebonen die over waren. Dus alles in de blender geflikkerd en een heerlijke cocktail voor ze geshaked. Eén van mijn honden kotste alles een paar uur later weer uit en de volgende dag ook alles. Toen toch maar even bij de DA langs die mij dan altijd plaagt met het feit dat ik vers vlees geef. Nee hoor, er was niets met mij Rover aan de hand. Alleen gingen zijn darmen en maag nogal tekeer.
Vanmiddag even met hem getraind en hem daarbij getrakteerd op heerlijke stukjes wortel. Ook dat kwam een paar uur later weer naar buiten. Mijn andere hond ruimt dat dan netjes op, zodat ik dat niet hoef te doen.... dus meteen maar weer een Fytomixje naar binnen gepropt.
Maar toch - het valt hier niet mee om de kinders iets van groente of fruit bij te brengen. Frolic en Pringles (die krijgen ze weleens 'per ongeluk' van mijn vriend) gaan er trouwens makkelijk in en blijven ook binnen. O met sokken hebben ze hier trouwens ook geen moeite.
Wie weet raad?