Vind het wel spannend hoor ???
Moderator: Lizzy
trimsalon schreef: De honden staan nu bijna 2 maanden op rauw en ze doen het erg goed. Geen dairee o.i.d meer. Vandaag dus de eerste grote maatijd (kilo pens) op het menu en morgen vasten. Vienna heeft gegeten en plofte net als een blok neerSommige honden verzadigen moeilijk.... Wou je Didge nog meer gaan geven in de toekomst of vind je het zo wel mooi geweest? (ik denk trouwens dat er wel honden zijn zonder vreetrem). Wat een nette eter, jou Kay! Keurig zeg! Hier is het hap-slik-weg, 1 kilo pens. Didge heeft een kogeldikke buik en sjokt toch nog als een echte kliko rond om hier en daar nog meer op te scharrelen. En Kay is nog bezig ( dik half uur) met een lap van bijna 900 gram.
Vind het wel spannend hoor ???
Lizzy schreef: Sommige honden verzadigen moeilijk.... Wou je Didge nog meer gaan geven in de toekomst of vind je het zo wel mooi geweest? (ik denk trouwens dat er wel honden zijn zonder vreetrem). Wat een nette eter, jou Kay! Keurig zeg! Hier is het hap-slik-weg, 1 kilo pensDidge staat nu op 600 gram per dag (21 kilo). En ik dacht dat dit misschien wel voldoende was. Maar misschien de grote maaltijd nog groter maken omdat hij ook weer vrij snel erg aktief is.. Is morgen hun eerste echte vaste-dag?
Sanyo schreef: Okay, dat klinkt inderdaad goed.Ik voer ze 's avonds tussen 6 en 9 uur
Hoe doe je dat met de beweging/uitbuiken?
Ik neem aan dat je 's avonds voert, dus dan kunnen ze de nacht rustig liggen. En de volgende dag, wel gewoon een eind wandelen of trainen?