Mijn man belt me net om te zeggen dat ie rundstaarten gekocht heeft (hij moet dus niet meer overtuigd worden

Bedankt!
Moderator: Lizzy
Paul_Barte schreef: An,Nu dat wordt dan lekker veel soep eten de komende tijd
Prima geschikt voor een lekkere ossestaartsoep maar zou ze niet geven aan de honden.
Honden hebben de neiging om die wervels in 1x hap slok naar binnen te slikken en zo loop je kans op vastlopers.
Paul_Barte schreef: An,kun je ze niet kapot slaan ofzo als je daar bang voor bent?
Prima geschikt voor een lekkere ossestaartsoep maar zou ze niet geven aan de honden.
Honden hebben de neiging om die wervels in 1x hap slok naar binnen te slikken en zo loop je kans op vastlopers.
Paul_Barte schreef: An,En als ik ze platsla of maal? Ik vraag het maar hoor, anders geef ik het aan mijn meter, dat is de soepmaakster in de familie hé!!
Paul_Barte schreef: Heb ze ook wel eens gegeven hoor, zit meestal aardig wat vlees aan maar de wervels lopen van groot naar klein of andersom (ligt er maar aan waar je begint LOL).Oeps, mijn vraag was al beantwoord, ik ben een trage tikster!
Na een tijdje hoorde ik dan een raar geluid en rolden de inmiddels kale wervels als dobbelstenen over de grond.
Kapotslaan zou een optie zijn denk ik maar gezien de hoge prijs en het eventuele gevaar kies ik voor iets anders.
Lupa schreef: het bot is kei en kei hard.Ik vind het bot juist erg zacht, ik kan het met een vleesmes makkelijk doormidden snijden.
Charlotte schreef:
Ik vind het bot juist erg zacht, ik kan het met een vleesmes makkelijk doormidden snijden.
Ik geef regelmatig kalfs staarten aan mijn honden, ze kauwen er gelukkig erg goed op.