Moderator: Lizzy
Rosita schreef: Sinds mijn dieren vers krijgen heb ik geen vlooitje meer gezien. Toen Vito kwam had hij vlooien meegenomen en heb ik hem behandeld met Advantage. De rest van mijn dieren zijn nog steeds vloovrij. Over een maand alles weer even nakijken, maar ik verwacht dat de vlooien nu wel wegblijven.Ik denk dat dat toeval is hoor Want wolven in het wild krijgen ook gewoon vlooien, heeft niks met vers vlees te maken. Maar wel lekker dat je nog steeds vlovrij bent !
aussie schreef: Ik denk dat dat toeval is hoor Want wolven in het wild krijgen ook gewoon vlooien, heeft niks met vers vlees te maken. Maar wel lekker dat je nog steeds vlovrij bent !Wel met weerstand en dat krijg je weer van biologisch verantwoorde voeding.
Wel met weerstand en dat krijg je weer van biologisch verantwoorde voeding.Misschien zijn barfende honden sneller in het vangen van vlooien
aussie schreef: Misschien zijn barfende honden sneller in het vangen van vlooienDie van mij heeft inderdaad nu voor de derde keer vlooien in zijn leven, toen hij brok kreeg had hij die nooit. Maar toen smaakte hij ook niet lekker, zo slecht was zijn conditie en toen vergiftigde ik hem elke vier weken ipv alleen indien nodig. Ook vangen de katten tegenwoordig hun eigen barf, laatst zag ik ze een vogel eten waar volgens mij vlooitje op zaten En me nu maar afvragen hoe ze aan dat ongedierte komen... (en hoe je ervoor zorgt dat ze geen prooi vangen en of eten ).
Erna schreef: Nog even voor de beeldvorming een mooi plaatje van een vloProest
Erna schreef:nou, kan het ook wat minder, zeg maximaal 2 weken of zo 3 weken op -15..... dat overleef ik niet hoor (ja ok, de vlooien ook niet maar.......
Vriezen moet het deze winter....3 weken lang - 15 graden!