Mag ik dat zo geven of moet ik het vlees eraf halen en de botten niet geven?
Is van een heel jong kalf.
Ik vind op barfclub nl wel foto's van lams- en geitenribben, maar niet van kalfsribben, daarom twijfel ik een beetje

Moderator: Lizzy
JolandaB schreef: Vandaag hadden ze geitenrib en dat was zo verdwenenGeit rib kan OOK best hard zijn...lam rib is 't zachts.
Gr. Jolanda
The202spots schreef: Geit rib kan OOK best hard zijn...lam rib is 't zachts.Als je(bij twijfel) de ribben met een snoeischaar makkelijk doormidden kan knippen zijn ze goed
Als je(bij twijfel) de ribben met een snoeischaar makkelijk doormidden kan knippen zijn ze goedDit vind ik een erg goede tip, bedankt
JolandaB schreef: Ik neem maar geen kalfsribben meer..... als ik ze wel neem en ze blijken weer te hard te zijn dan ben 1. 6 euro lichter, 2. de snoeischaar is kapot en 3. hebben de honden nog steeds geen eten![]()
workingmalinois schreef: Heb net kalfsribben gekregen. Grote stukken van ongeveer 6 ribben, goed bevleesd.Even een tussendoorvraagje: wat heb je betaald hiervoor?
Even een tussendoorvraagje: wat heb je betaald hiervoor?Heb ze gratis gekregen van iemand die een gans kalf gekocht had.
workingmalinois schreef:Heb ze gratis gekregen van iemand die een gans kalf gekocht had.Zo, mazzeltje