An schreef:
Ik zag dat ze in een diepvriessupermarktketen hier in de buurt Duif verkopen, is dat wat om aan de honden te geven? En zo ja welke dan best, je hebt tamme duiven en wilde duiven. Ze hadden ook nog tegen een schappelijke prijs kwartels en fazant, oh en parelhoen ook geloof ik.
Zijn die drie dingen (nou ja dingen, dieren,...) zinnig als afwisseling of telt het meer als kip? En mag ik het dan in zijn geheel geven? Ja he?
Hoi An, je kunt alles geven!
Volgens mij moet je de wilde beessies wel een tijdje invriezen. Daar was iets mee, volgens mij.
Duif vinden mijn honden overigens alle drie niet te bikken! En, de hond van Eva vindt het ook niet te eten! En zo zijn er meer. Ik zou zeggen, sla ze niet gelijk in grote getalen in, want misschien lusten jou honden ze ook niet....
Ja, het heeft zeker wel zin om af te wisselen met ander pluimvee. En nee, het telt zeker niet als kip. Voor de grap zou je de analyse van eend, gans en kip eens naast elkaar moeten leggen! Ze lijken NIET op elkaar. Eend en kip lijkt ongeveer netzoveel op elkaar (qua analyses) als rund en geit. Rund en geit zijn ook allebei hoefdieren maar daar heb je dan ook iedere vergelijking wel mee gehad
.
Groetjes, Lizzy