Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door My doggies
#571120
Hallo allemaal,
Ik wil me even voorstellen.
Ik heet Kreinie en ben in het bezit van twee superleuke doggies. Het zijn Westies. De een is een teefje van vier maanden, de ander een reutje van anderhalf jaar.
Geen familie van elkaar, dus dat beloofd ;) een spannende toekomst voor hen te worden. Sinds een paar weekjes krijgen zij nu van mij Carnibest en ik zie nu al resultaten van deze verse voeding. Mijn reutje had sinds een paar weken last van verstopte anaalklieren. Een paar keer zelf moeten uitknijpen, stink stink!!! Maar ook had hij vanaf pupje zijn, last van een gelige pus aan zijn piemeltje. Dit is erg bekend bij reutjes. En voila, vanmorgen gaf ik hem een borstelbeurt en controleerde ook effe zijn dierbaarste bezit. Ik stond zeer verbaasd te kijken toen ik bespeurde dat er geen pus meer te bekennen was. Ook rijdt hij geen sleetje meer vanwege zijn verstopte anaalklieren. Ben dus zeer content over de voeding.
Ze lusten het graag, mijn pupje ook, kan het dus iedereen aanbevelen. Ben nu de hele buurt aan het motiveren om dit voer te gebruiken haha. Zodra ik weet hoe ik een foto moet plaatsen krijgen jullie my doggies zekers te zien.
Groetjes Kreinie

Barfplaats wordt gesponsord door