Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Miekie
#568631
Vayu is veel slanker geworden sinds we Barfen i.p.v. Smuldier.Ik heb altijd begrepen dat je voor Barf dezelfde hoeveelheden kan aanhouden als voor KVV,maar ze krijgt per dag nu zeker 150 gr meer en blijft superslank!
Ik ken wel het Atkinseffect als je van brok op vers overgaat,maar kan dat ook bij overstappen van KVV op Barf?
Of zou het komen omdat ze nu 1 keer per dag krijgt i.p.v. 2 keer?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#568660
Zou kunnen, maar veel ligt er ook aan WAT je precies voert. Hier kon ik goed aan spiervlees komen en toen we eenmaal helemaal over waren van kvv naar barf kon ik er een aantal binnen een maand of 2 de afrit afrollen. Dit kon naar mijn beste weten door niets anders komen dan de grotere stukken die beter opgenomen werden en de grotere hoeveleheden spiervlees die nu in hun menu verwerkt zitten.
Door Lizzy
#569045
Ik weet niet hoeveel graan Smuldier bevat. Maar misschien is dat toch wel het effect? Voer je dit menu nog steeds zo? Ziet er echt perfect uit. Misschien moet je (tijdelijk) nog wat meer geven. Tenminste, als ze te slank worden. Op zich is slank uitstekend!! Is het niet meer spier minder vet/hang-spier wat je ziet?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#569106
Miekie schreef: Mijn menu:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforum.php?f=2;action=display;threadid=23095
Ziet er goed uit ;D Wel een beetje de omgekeerde wereld om in je vakantie volledig te gaan barfen en thuis op de kvv ;D
Misschien is het een tijdelijk iets, want ik kan niet ontdekken dat je nu uitgesproken mager voert en de smuldier is nou ook niet echt vet te noemen. Maar de smuldier is wel groenteloos/arm en die krijgen ze er in het huidige menu wel in een redelijke hoeveelheid bij, dus misschien dat daar een verschil zit omdat groenten nu eenmaal niet echt aanzetten.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#569107
Lizzy schreef: Misschien moet je (tijdelijk) nog wat meer geven. Tenminste, als ze te slank worden. Op zich is slank uitstekend!! Is het niet meer spier minder vet/hang-spier wat je ziet?
Vayu krijgt nu inderdaad wat meer dan wat in het menu staat(Jonas is altijd constant qua gewicht,hoeveel je hem ook geeft),met de smuldier moest ik me altijd strikt aan de hoeveelheid houden om haar slank te houden en dat was net te weinig om haar een verzadigd gevoel te geven.Nu we Barfen rond ik alles naar boven af,ik kijk niet meer op 100 gram en Vayu is superslank en verzadigd!!
Laatst gewijzigd door Miekie op di 13 jun 2006, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door