Ik ben sinds een paar dagen aan het lezen op dit forum. Ik ben hier gekomen via hetdierenparadijs.nl. Daar heb ik voor het eerst gelezen dat er mensen zijn die niet alleen brokken of blikvoer geven. Geloof het of niet, maar iedereen in mijn kennissenkring geeft niets anders.
Onze hond, Tosca is een mechelse herder, heeft het dus altijd volledig op brokken gedaan. Momenteel hoor ik een heel gerasp en gekraak uit de woonkamer van haar eerste verse bot

Voor botten zijn wij gaan vragen bij de slachterij bij ons op het industrieterrein (Zupthen). Daar hebben we vandaag een megazak met botten gekocht voor €5,-. Is dit duur? Hoeveel het precies is weet ik niet, maar ik kon het net tillen. Het is in ieder geval goedkoper als die gerookte uit de winkel.
Elke donderdag schijnen ze bij de slachterij een 'winkel' te hebben waar ook orgaanvlees te krijgen is. Volgende week gaan we zeker dingetjes ophalen, helaas geen pens.
Ik wil haar in ieder geval een aantal dagen per week met haar gaan barfen, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik weet dat er groente door moet, lijkt me geen probleem. Moet er Fytomix door??? Bij ons in de buurt kun je geen bibi of carnibest kopen.
Zoals jullie lezen kan ik wel wat hulp gebruiken.
Volgens mij kan ik bij die slachterij alleen rund kopen en af en toe paard. Voor kip moet ik dus nog verder zoeken.
Heeft iemand misschien adresjes in de buurt van Zutphen, Dieren, Deventer????
Gr. Laura