Ik kan het pas zien van die dooiers als de honden ze al stuk hebben gebeten, tja pak zo'n ei dan nog maar eens af he?

Moderator: Lizzy
geer schreef: Ik bereken niets en ik weeg nietJa, kijk met zo iemand valt er toch helemaal niets te rekenen!, maar ik zou het gewoon als 1 ei rekenen
![]()
Tinker schreef: Ja haha in die Nollenbakmonster van jou passen wel 15 Cavaliers.![]()
;DDie lusten wel een treetje eieren!
![]()
Tinker schreef: Voor sommige honden misschien niet,maar voor de mijne wel.Die mogen max.een half eitje per hondje per week.Dus ik zou een dergelijk ei met twee dooiers tot 2 eieren rekenen.Maar ik heb grote enge heddurs van tussen de 25 en de 35 kilo.
Tinker schreef: Ja haha in die Nollenbakmonster van jou passen wel 15 Cavaliers.Als ik ze zou laten gaan gaat het tray met 30 eieren wel leeg![]()
;DDie lusten wel een treetje eieren!
![]()
geer schreef: Ik bereken niets en ik weeg nietah dan ben jij van dezelfde rekenschool als ik, maar ik zou het gewoon als 1 ei rekenen
![]()
Tinker schreef: Voor sommige honden misschien niet,maar voor de mijne wel.Die mogen max.een half eitje per hondje per week.Dus ik zou een dergelijk ei met twee dooiers tot 2 eieren rekenen.Oke, dan kun je inderdaad beter aan de voorzichtige kant gaan zitten.
Audrina schreef: Maar ik heb grote enge heddurs van tussen de 25 en de 35 kilo.Ik heb honden die tussen de 25+30 wegen ,en die krijgen 3 - 4 keer per week 'n ei...dus ik zou me echt geen zorgen maken over die dubbeldooiers.![]()
Normaal krijgen ze 1 a 2 eieren per week. Dan zal ik wel de rest van die week geen ei meer voeren als er weer eens zo'n turbo-ei tussen zit.![]()