wat zijn jullie ervaringen met wormen middelen en welke gebruiken jullie het liefst om bijv. puppies en kittens mee te ontwormen?
ik heb totaal geen verstand van deze dingen.
Moderator: Lizzy
Robin86 schreef: wat zijn jullie ervaringen met wormen middelen en welke gebruiken jullie het liefst om bijv. puppies en kittens mee te ontwormen?Banmint
ik heb totaal geen verstand van deze dingen.
sylvia schreef: BanmintIs die ook te koop in de dierenspeciaalzaak of alleen via de da?! Volgens mij heeft mijn dierenarts deze niet, die geeft dacht ik onderandere drontal mee, maar ik moet mn pupje binnenkort ook weer ontwormen, had al gelezen dat banmint hier wordt aanbevolen
dupanel schreef: Ik geef mijn hond elke dag 2 knoflookcapsules.Mwah, lijkt me voor puppies en kittens niet echt je van het
En ook regelmatig verse rode paprika, is trouwens erg gezond.
En verder regelmatig kant en klare versvlees voeding van Smuldier.
Succes.
Dupanel
Angelique schreef: Mwah, lijkt me voor puppies en kittens niet echt je van hetAls je geen zin meer in ze hebt wel natuurlijk
dupanel schreef: Ik geef mijn hond elke dag 2 knoflookcapsules.Is dat niet wat veel? honden kunnen bloedaandoeningen (bloedarmoede als ik me niet vergis) krijgen van teveel knoflook. en eens n kuurtje lijkt me niet zo'n kwaad te doen maar elke dag???
Succes.
Dupanel
dupanel schreef: Ik geef mijn hond elke dag 2 knoflookcapsules.Paprika is familie van de nachtschade en kan averechts werken bij ontstekingen
Succes.
Dupanel
dupanel schreef: Ik geef mijn hond elke dag 2 knoflookcapsules.Dat komt neer op ongeveer 4-5 teentjes verse knoflook.