Wie heeft ervaring met groenten voor een Syberische Husky en welke groenten wel en vooral welke niet. ???

Moderator: Lizzy
Oso-Bayou schreef: Ik ben begonnen met BARFen, vlees, botten gaat heel goed. Mijn vorige husky kon geen groenten verdragen, wel fruit. Volgens mijn dierenarts moet je groenten bij een husky vermijden om dat hun spijsvertering niet geschikt is voor groenten maar ze hebben wel fruit nodig. Appel, peren, banaan, soms druiven en aardbei (te duur ook in het seizoen) vond Luca en nu Oso erg lekker.Ik zie eerlijk gezegd ook niet waarom een Husky niet tegen groente zou kunnen....? Chooky heeft trouwens ook 2 Husky's en zij voert ze volgens mij wel gepureerde rauwe groentes. Ik heb ook nooit gelezen dat zij specifieke groentes wel of niet geeft. En ze barft toch ook al weer heel wat jaren....
Wie heeft ervaring met groenten voor een Syberische Husky en welke groenten wel en vooral welke niet. ???![]()
Oso-Bayou schreef: Ik ben begonnen met BARFen, vlees, botten gaat heel goed. Mijn vorige husky kon geen groenten verdragen, wel fruit. Volgens mijn dierenarts moet je groenten bij een husky vermijden om dat hun spijsvertering niet geschikt is voor groenten maar ze hebben wel fruit nodig. Appel, peren, banaan, soms druiven en aardbei (te duur ook in het seizoen) vond Luca en nu Oso erg lekker.Ikke ook
Wie heeft ervaring met groenten voor een Syberische Husky en welke groenten wel en vooral welke niet. ???![]()
Celie-Marco schreef: Volgens mij geef je blik sperziebonen alleen aan honden die afmoeten vallen omdat het een goeie maagvulling is maar er ver bijna niks in zit !!Ja, da's mijn persoonlijke frustratie (zeer bekend hier op BP
Celie-Marco schreef: Volgens mij geef je blik sperziebonen alleen aan honden die afmoeten vallen omdat het een goeie maagvulling is maar er ver bijna niks in zit !!Is alleen maar onnodige vulling waar de hond niets aan heeft,beter is het om de hond meer beweging te geven,valt ie ook af ;)is ook goed voor de baasjes
Laura2004 schreef: Druiven zou ik ook niet te vaak geven, want die kunnen giftig zijn voor honden.Druiven zonder schil en zonder pitten. Mag ik zelf ook niet i.v.m. nierklachten![]()