Ik kreeg een opmerking van mijn buurvrouw dat ik mijn hond zeker veel waste, omdat ie zo wit is

Kent iemand dit? Het valt me op dat het bij Carnibest ook wel een beetje was, maar met vaker barf is het duidelijker geworden.
Moderator: Lizzy
Qwertu schreef: Ik merk echt het verschil tussen alleen maar Carnibest en tussen Carnibest + BARF.Grappig! Ik moet zeggen dat ik ooit ook versvlees heb gevoerd. En toen ik overstapte op volledig BARF, was ik toch lichterlijk verbaast over de vooruitgang die mijn honden alsnog boekte. Ze doen het op zelf samengesteld eerlijk gezegd beter. En ze deden het op kant en klaar versvlees al echt veel beter als op brokken en mijn 'zelf gekookte maaltijden'.
Ik durf stiekem te dromen hoe is is met 100% BARF (langzaamaan gaan we daar naartoe)
Bij jouw dalmaten zal het zeker goed te zien zijn! Ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat ze mooier en schoner zijn; dat idee krijg ik ook
Qwertu schreef:Ik kreeg een opmerking van mijn buurvrouw dat ik mijn hond zeker veel waste, omdat ie zo wit isZe vragen mij ook vaak of wij Borke wassen (hij is ook zwart/wit) en hij is nog nooit van zijn leven gewassen![]()