Ik heb het net geprobeerd ........
(Wel eerst ff de olie er afgespoeld hoor

Ze vinden het HEERLIJK !!!
Hoeveel en hoevaak zouden ze dat kunnen moeten eten ?
In zo'n blikje zitten maar 5 van die kleintjes ....
Moderator: Lizzy
Karin & Pyrs schreef: Okido, dan ga ik een voorraadje inslaanIk zal je maar even waarschuwen: toen ik Brutus voor het eerst een sardientje gaf, pakte hij het uit zijn bak, gooide hij het op het vloerkleed (
Als ik op de markt kom, zal ik eens ook verse meenemen![]()
Lizzy schreef: Ik zal je maar even waarschuwen: toen ik Brutus voor het eerst een sardientje gaf, pakte hij het uit zijn bak, gooide hij het op het vloerkleed (Da's nog heel netjes. Ik zal maar niet zeggen wat mijn reu deed toen ie voor het eerst sardientjes kreeg.) en ging hij er in liggen rollen
!
Peet schreef: Vraagje: wat doe je als je het sterke vermoeden hebt dat je hond aan de r*ce gaat van sardientjes in blik (in olie eigenlijk)....goed afspoelen....en bidden ????Ja. Goed afspoelen met lauw/warm water. Het is inderdaad vaak de olie, waarvan sommige aan de race gaan. Zalm is niet in olie ingeblikt en geeft vaak minder problemen. Maar ja, is weer duurder.....![]()
Audrina schreef: Da's nog heel netjes. Ik zal maar niet zeggen wat mijn reu deed toen ie voor het eerst sardientjes kreeg.Ja, vertel!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Lizzy schreef: Ja, vertel!!!!!!!!!!!Vies gezicht trekken, pootje optillen en er overheen piesen.![]()
Audrina schreef: Vies gezicht trekken, pootje optillen en er overheen piesen.![]()
Peet schreef:Doet ie bij alle vis.Donny toch.....
![]()
![]()
Audrina schreef: Vies gezicht trekken, pootje optillen en er overheen piesen.![]()
Audrina schreef: Vies gezicht trekken, pootje optillen en er overheen piesen.Lekkere bende daar bij jullie![]()