Dus ik haalde mijn ribben uit de koelkast en had meteen een Bull die zeker wist een paashaas te zijn zo vrolijk hupte hij rond.
Hij ligt nu heerlijk te kluiven en te scheuren ermee.
Alleen mijn chihuahua Pixie denkt dat ik gek ben geworden. Ze had al een ieneminie ribbetje gehad omdat ik me kan voorstellen dat een rib best een flinke hap is voor haar maar aan de andere kant sleept ze normaal ook de botten van Bull weg en daar weet ze dan ook prima raad mee.
Ik had nog een kipfilet in de koelkast dus ik dacht beter iets dan niets. Daar heeft ze twee happen van genomen en ze beschermd het ding nu tegen de katten maar opeten ho maar!
Wat kan ik nu eens geven aan een beginners barf chihuahua? Ik heb ook kippenvleugels en nekken van haar in de vriezer. Die eruit halen voor Pixie?
Of is een visje een beter idee, sardienes?
Er ligt in ieder geval al pens uit voor morgen en dat vind ze wel lekkerder. Desnoods maak ik dat voorlopig toch een beetje kleiner voor haar.
Ze hebben hiervoor BiBi gegeten met vleesbotten als aanvulling. Maar omdat ik toch liever helemaal op barf wil gaan wilde ik vandaag helemaal overschakelen.