tieneke schreef:
Kan me voorstellen dat je een verzakking krijgt als je zoiets in de ontlasting ziet 
Waren de ribben te kaal?
Heb je enkele gegeven of aan 1 stuk?
Of heeft de hond ze gewoon naar binnen gerost?
kaal was het zeker niet, het waren gewoon vet bevleesde ribben, mischien ligt het eraan dat ze nu in enkele ribben gesneden zijn, in het verleden waren het altijd een stuk of 4 aaneen, maar juist Jazz is een goede kauwer, ik geef en sta er altijd bij en luister naar de gekraak, dus ik had niet echt het idee dat er zelfs zo'n grote stuk naar binnen is gegaan, maar ik zat er dus goed naast. Heb ik nog gelachen met Kruimel en Esther omdat Jazz zo jankten als ze moest poepen, ik dacht dat zij zich een beetje aanstelden omdat ze ietwat harde ontlasting had...... meanwhile back at the ranch .... had het arme dier gewoon een Priem in haar endeldarm

. Ik denk dat ik maar inderdaad even aan de kippenbotjes moet gaan, ga meteen in de vriezer graaien voor kip vandaag. Ze heeft gisteravond gigantisch staan janken om de botjes (die ik vakkundig van vlees had ontdaan om de vlees aan hun te geven) Ik vondt ze ook wel redelijk hard moet ik zeggen, en ik moet eerlijk zijn, ik weet niet eens of het nu lam of geit was, ik heb in mijn eindeloze wijsheid beiden bij elkaar in de vriezer gekukkeld

Ik ga gewoon kip geven vandaag, dan krijgen ze in iedere geval weer wat bot naar binnen want alleen vlees vindt ik dus geen goed idee