Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#524237
Laura2004 schreef: Ik heb bij de slager 2 kalfsheupen gekregen, kan ik dat geven? Of is dat te hard?
ik geef dit soort bot alleen even voor recreatie, als ze de "kraakbeen" en vleesresten eraf hebben geschraapt haal ik het weg, ze zijn knoert hard, en omdat ik bang ben voor gebroken tanden krijgen ze het niet lang. net als runder knieen ;)
Door Laura2004
#524240
conleeuw schreef: ik geef dit soort bot alleen even voor recreatie, als ze de "kraakbeen" en vleesresten eraf hebben geschraapt haal ik het weg, ze zijn knoert hard, en omdat ik bang ben voor gebroken tanden krijgen ze het niet lang. net als runder knieen ;)
Het is dus keihard. Dan weet ik niet of ik het wel ga geven. Wel jammer, want het ziet er wel mooi uit.
Door Lizzy
#524241
Ik vind echt kalfsheup niet hard en ik voer het ook. Vaak is het wel erg kaalgeplukt.... Dan geef ik daarvoor dus een lekkere bak met vlees, in grote brokken.
Door Laura2004
#524250
Lizzy schreef: Ik vind echt kalfsheup niet hard en ik voer het ook. Vaak is het wel erg kaalgeplukt.... Dan geef ik daarvoor dus een lekkere bak met vlees, in grote brokken.
Het is echt kalfsheup. Dat heb ik echt nog gevraagd en het is ook niet zo groot dat het een runderheup zou kunnen zijn. Het ziet er ook mooit uit. Ik wilde het gewoon geven als recreatie botje voor na de wandeling ofzo.
Door Laura2004
#524663
Het is prima gegaan hoor, ze hebben van de kalfsheup genoten en het was niet te hard. Ze zijn nu wel tonnetje rond :D En ze liggen even bij te komen!
Door roefus
#524673
Laura2004 schreef: Het is prima gegaan hoor, ze hebben van de kalfsheup genoten en het was niet te hard. Ze zijn nu wel tonnetje rond :D En ze liggen even bij te komen!

;D ;D ;D

dit was geslaagd !!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door