Moderator: Lizzy
herder_lover schreef: Weet iemand iets over longworm? Kan er op internet niet echt iets duidelijks over vinden (ja bij koeien )Dat komt hier toch niet voor ??? Dacht alleen in Amerika Australie en Afrika enzo ???
Celie-Marco schreef: Dat komt hier toch niet voor ??? Dacht alleen in Amerika Australie en Afrika enzo ???Maar daarom mag je er wel over vragen toch ???
Celie-Marco schreef: Dat komt hier toch niet voor ??? Dacht alleen in Amerika Australie en Afrika enzo ???ten eerste is dat niet waar, het komt weldegelijk in NL voor
202Spots schreef: Maar daarom mag je er wel over vragen toch ???Tuurlijk mag ze er over vragen was alleen een vraag van mijn kant of die hier voorkwamen maar ik was trouwens ook in de war met hartwormen
En er zijn ook genoeg BP leden die niet in Holland wonen. 8)
herder_lover schreef: ja ook hartworm komt in NL voor. Niet zo veel als in de warmere landen, maar langzaamaan zijn er ook in NL hartwordm gevallen bekend helaasHoorde van een ouwe buuf van me ( die een hondje uit Turkije meesgesmokkeld had ) dat in van die meegesmokkelde hondjes vaak hier onbekende (of minder bekende ) ziektes en ongedierte zitten dus dat het belangrijk is dat altijd te melden!!! Zo zullen denk ik ook hartworm enzo hier heen gekomen zijn !!!