Moderator: Lizzy
lyadeh schreef: we zijn kvv-ers en omdat onze hond op een eliminatie dieet moest ,ben ik zelf gaan "samenstellen"Wist dat pens heel gezond is heb daarom wat te veel gegeven.Heb wel geiten rbben in de vriezer,ga die snel ontdooien.Maar omdat ze enorm fel en bijterig is ben ik altijd een beetje bevreesd voor botten.Ik kan ze dus niet afpakken,ze valt je dus echt aan.je zou de geitenribben ook even plat kunnen slaan, dan is het minder eng.
lyadeh schreef: we zijn kvv-ers en omdat onze hond op een eliminatie dieet moest ,ben ik zelf gaan "samenstellen"Wist dat pens heel gezond is heb daarom wat te veel gegeven.Heb wel geiten rbben in de vriezer,ga die snel ontdooien.Maar omdat ze enorm fel en bijterig is ben ik altijd een beetje bevreesd voor botten.Ik kan ze dus niet afpakken,ze valt je dus echt aan.Is je hond wel gewend om hele botten te eten?
lyadeh schreef: Ik denk dat ik het snapWanneer ik dat zo platgeslagen aan mijn honden geef...dan slikken ze het in 1 keer zonder te kauwen naar binnen..:)De rib blijft in stukjes in het vlies dat er omheen zit "" hangen"???
:DDAT is een idee.????
Lizzy schreef: Maar misschien moet je toch nog even wachten met ribben. Vanaf hier kan ik niet zien hoe hard ze zijn (de ribben die ik heb zijn gewoon ronduit zacht te noemen).Ik begreep van lyadeh dat ze de geitenribben in Tolbert heeft gehaald. Die zijn niet hard, het zijn goede ribben om te geven. Zelfs mijn pub werk ze met het grootste gemak weg.
Antonia schreef: Ik begreep van lyadeh dat ze de geitenribben in Tolbert heeft gehaald. Die zijn niet hard, het zijn goede ribben om te geven. Zelfs mijn pub werk ze met het grootste gemak weg.OK! Hee, fijn dat jij dit kunt bevestigen!