Ik tweifel nu een beetje

Moderator: Lizzy
quincy4 schreef: Oh, toch maar ff goed dus dat ik hier informeer.Weet je wat het is? Een slager is een slager. Hij heeft verstand van vlees. Voor mensen. Maar voor hondenvoeding, hondenvlees en hondenbotten kun je beter vertrouwen op jezelf (en de kennis die je daar voor nodig hebt: die kun je hier wel op doen. We kunnen je wel helpen! Komt goed! We hebben het allemaal meegemaakt dat we met 'de verkeerde botten' thuis kwamen. Echt!). En naar de slager gaan en zeggen "ik wil een bot van xx (jonge) dier, van dit en dat deel van het skelet". Hij heeft je dus (in mijn ogen) niet bewust belazerd. Echt niet. Hij heeft gewoon (net als bijna alle slagers) geen verstand van hondenvoeding.
Ik was niet echt voorbereid naar de winkel gegaan dus vandaar. Maar ik voel me dan eigenlijk best wel een beetje belazerd, want het heeft me een euro gekost. En dan die slager ook nog doen alsof ie er versand van heeft.
Yellow is aan het wisselen, dus ik geef het maar niet.
Bedankt voor de reacties
quincy4 schreef: Oh, toch maar ff goed dus dat ik hier informeer.Ja sorry hoor, maar als jij je gewoon wat beter had voorbereid dan had je niet op het "verstand" van een ander hoeven vertrouwen. Let wel dat JIJ ten alle tijde verantwoordelijk bent voor wat je je hond voert, niet de slager of wie dan ook.
Ik was niet echt voorbereid naar de winkel gegaan dus vandaar. Maar ik voel me dan eigenlijk best wel een beetje belazerd, want het heeft me een euro gekost. En dan die slager ook nog doen alsof ie er versand van heeft.
Yellow is aan het wisselen, dus ik geef het maar niet.
Bedankt voor de reacties
Angelique schreef: Ja sorry hoor, maar als jij je gewoon wat beter had voorbereid dan had je niet op het "verstand" van een ander hoeven vertrouwen. Let wel dat JIJ ten alle tijde verantwoordelijk bent voor wat je je hond voert, niet de slager of wie dan ook.Nou, toen ik voor het eerst hiermee bezig was, wist ik ook niet wat voor botten dragend waren en welke niet. Ik had ook eerst van die knie-en. Had wel de tegenwoordigheid van geest om ze er niet te lang op te laten knauwen. En dus bleek dat alles zo'n beetje van het rund niet te voeren is.